مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 08:102021-02-05سياسي

رییس سازمان بازرسی کشور: وضعیت واحدهای تولیدی تعطیل گیلان پیگیری می شود


حجت الاسلام و المسلمین درویشیان با تأکید بر پیگیری جدی واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی دستگاه قضا، گفت: وضعیت برخی واحدهای تولیدی گیلان نامناسب است.

- حجت الاسلام و المسلمین درویشیان با تأکید بر پیگیری جدی واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی دستگاه قضا، گفت: وضعیت برخی واحدهای تولیدی گیلان نامناسب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان که به همراه ریاست قوه قضاییه به گیلان سفر کرده بود، ضمن بازدید از واحدهای تولیدی ایران پوپلین، پارس خزر و محل تخلیه زباله های شهری در منطقه سراوان رشت اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در سفرهای استانی از اولویت های سازمان بازرسی است بازدید از واحدهای فعال و غیر فعال است.

وی به وضعیت اسفناک برخی از واحدهای تولیدی استان گیلان اشاره و با بیان اینکه متأسفانه بخش قابل توجهی از واحدهای تولید این کارخانه تعطیل شده و خیلی از بخش ها غیر فعال بود، افزود: مهم ترین مشکل این کارخانه ها سرمایه در گردش و تجهیزات به روز است.

رییس سازمان بازرسی کشور، ایران پوپلین را یکی از این واحدها عنوان و اضافه کرد: باعث تأسف است که یک چهارم کارخانه بزرگی چون این مجموعه غیر فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بازرسی کشور: وضعیت واحدهای تولیدی تعطیل گیلان پیگیری می شود

رییس سازمان بازرسی کشور: وضعیت واحدهای تولیدی تعطیل گیلان پیگیری می شود